www.levneucto.wbs.cz - mzdy, účetnictví, daně, náhradní plnění, ...

Uskutečněné lyžařské akce rok 2015 - 2016

30.1.2016 - Rychlebské hory
Z Petříkova jedeme Levým údolím přes Císařskou ch., Palaš, vlevo Velký Šengen (od cca 500 m před odbočkou na Polskou horu po ztz. lezou kameny a asfalt, dál parádní celá šíře cesty vyžehlená na klasiku i bruslení), po hranici na Palaš, Paprsek - občerstvení, zpět Palaš, Císařská ch. a Magistrálou do Petříkova - 31 km. Vyjma té otočky na Velkém Šengenu, kde bylo sněhu málo, místy holý asfalt jsme se parádně svezli za střídavě slunečného dne. Pěkný den bez katastrofických scénářů s počasím i sněhem. Díky za něj všem zúčastněným i Péťovi díky. Druhá skupina jela Přes Polskou horu a po hřebeni na Palaš. Dál okruh Milíře kolem Trnové hory - také si pochvalují upravené stopy a dostatek sněhu na parádní svezení se. Díky.

23.1.2016 - Krkonoše
Z Pece jedeme přes Milíře, Modrý důl, Výrovku, Lišku, Lučiny, Krakonoše - občerstvení, pod Václavákem, Pěticestí, kolem Světlé hory, Krausovy boudy, U Modrých kamenů, Janské Lázně, Svoboda nad Úpou - 28 km. Lehce mrzne, na prašánek mažeme modrý tuhý. Modrým dolem projetá stopa ski alpinisty. Od Výrovky již celou cestu upravená celá šíře cesty. Mraky dovolují sluníčku vykouknout pouze na chvilku, viditelnost je omezená, odpoledne chumelí. No, ale to parádní, bezpečné, lehké svezeníčko vynahradí vše. Díky za parádní svezení, díky za parádní den, Péťo díky, to nemá chybičku.

23.1.2016 - Karlów
Machov, Karlów.

17.1.2016 - Jestřebí hory (Petříkovice - Náchod)
Z Petříkovic stoupáme panenskou z části zarostlou strání, od parovodu k rozhledně na Markoušovickém hřebeni, po hřebeni na Jestřebí boudu - občerstvení, dál kolem Lotranda a od Bílého kůlu Panskou cestou přes Odolov, Krkavčinu, Horní Kostelec, Studýnka, rozhledna Na Signálu, Pavlišov, Babí, Náchod - 30 km. Na loukách super, v lese s hustým porostem občas drhne, na Panské cestě občas jemný štěrk. Z Odolova na Krkavčinu je to na hraně a dál už jen na loukách. Kde nám je zorali, je to na pěško. Z pod Pavlišova jdeme pěšky. Parádní den, díky za něj.

16.1.2016 - Šerlich - Olešnice
Na Šerlich jdeme cca půl kopce pěšky, protože po vyhýbání se dalšímu busu kloužeme do příkopu. Ani zkouška roztlačení busu se nedaří. Ze Šerlichu jedeme pravou stranou na Velkou Deštnou (spousta lyžařů), návrh jet na Olešnici je přijímán, točíme po červené na Šerlich a přes Bukačku, Polomské sedlo, kolem, Černého kříže, Knížecí, nad Čihalkou a po Hranici do Olešnice v Orlických horách - 34 km. Po občerstvení busem do Náchoda. Po Černý kříž je vše projeto na bruslení. Dál vyjetá stopa lyžaři na klasiku, po hranicích kus není projetý. Parádní prašánek cca 30 cm, na jedno namazání tuhým modrým jedu celý den. Díky za parádní den, díky.

9.1.2016 - Orlické hory
Mažeme modrý tuhý. Jedeme ze Šerlichu po hřebeni na Velkou Deštnou, Jelenku, pod Homolí, nad Orl. Záhořím na Pěticestí, bunkrovkou Pod Homoli, na Jelenku, do Luisina údolí, nad lesem sjezdovkama a sjezdouvkou do Deštné. Dva hoši jeli do Deštné po louce. Nad Orl. Záhořím občas škrtl kamínek, po asfaltu paráda, v lese pod Jelenkou souběžně s hřeben je sněhu málo, pod stromy leze štěrk, Luisino po trávě dobré a nad sjezdovkama občas drhne. Sjezdovka parádní a po louce dobré - 30 km (43 VOLT km). Děkuji za pěkný, pohodový den. Ahoj Božena.

2.1.2016 - Buková hora
Pěší vycházka cca 20 km.

29.12.2015 - Žaltman
Příprava dřeva na Nový 1.1.2016 a 30 km na kole z Pasek přes Stárkov a V. Dřevíč.

15.12.2015 - Honský Špičák - Hvězda
Pěkný, pohodový den a 12 km k tomu. Děkuji, děkuji, děkuji.

9. - 13.12.2015 - První namazání v Krkonoších
V Peci pod Sněžkou je jaro. Javorem se vytáhneme nad 1000 m.n.m. což nám stačí, abychom nasadili běžky a pokračovali na nich. U Pražské boudy potkáváme skupinu dětí, které jedou Z Černé hory. Sněhu je tak akorát, aby se dalo jet. Je inverze, odpoledne u Lyžařské boudy se mrak zvedá, na Výrovku přijíždíme v mraku. Večer lehce připadává. Ve čtvrtek i pátek opět inverze. V pátek v noci připadlo 10 cm, v sobotu to nemá chybu. V neděli padá a čím jsme níž, tím je to mokřejší. V Peci prší. Parádní počasí, lyžujeme po celou dobu pobytu, paráda, Díky, díky, díky.

4.12.2015 - Vrchlabí, Les Království
Další parádní den. Díky za něj.

28.11.2015 Olešnice v Orlických horách
Už skoro na běžky, ale 65 km na kole.